Ajankohtaista

Heidistä uusi asiakkuuspäällikkö Wilhelmiinaan

Asiakkuuspäällikön ensisijaisena tehtävänä on vastata asiakashankinnasta sekä asiakasprosessien, asukaslähtöisyyden ja palvelulaadun kehittämisestä. Tärkeä osa Heidi Moision työtä on myös läheisyhteistyön edistäminen omaisten toiveita ja kokemuksia kartoittamalla. Koska asiakkuuspäällikön tehtävä on Wilhelmiinassa uusi, toimenkuvakin muotoutuu vielä vastaamaan yhä paremmin Wilhelmiinan ja asiakkaiden tarpeita.

- Perehdyn ensin Wilhelmiinaan ja sen nykyisten sekä tulevien asukkaiden tarpeisiin.
Tavoitteena on etsiä rohkeasti uusia toimintatapoja ja olla näin edelläkävijä ikääntyneiden palveluissa.

Heidi on työskennellyt aiemminkin ikäihmisten hoiva- ja palvelukodeissa. Koulutukseltaan hän on kauppatieteen maisteri ja fysioterapeutti. Heidi kokee alan hyvin mielenkiintoisena ja toteaa sen olevan täynnä mahdollisuuksia tehdä asioita yhä paremmin.

- Haluan olla ylpeä työstäni ja työnantajastani. Koen tärkeäksi, että jaan työnantajani tavoitteet sekä arvot, jolloin työssä on hyvä olla. Wilhelmiinassa tämä kaikki toteutuu, joten voin kertoa ylpeästi missä olen töissä.

Takaisin